スマホ関連の海外ニュースです。
iは、これまでかなりの期間、ゲーム番組を研究し、練習しているんですが、しばらくはこの問題を刺し、iはこの問題を解決するにはWebへの源を見つけるにわたってできそうにありません、できれば誰かが右上方向で少なくとも時点で来ます。iは、iがAndroid用ゲームを構築すると、解像度が正しくスケールされないだけでなく、単一の解決によると合わせてますが、異なる解像度で別の電話の数十です私は本当に回れなくて、気づきました。
iは本当にを探しているのですが基本的にUnity3DにAndroidの開発に初心者ガイドが、私の問題にも答えや何ができるか、何を話題について実行しない時の注意もアプリシアター。
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Android programming on Unity3d
Hi, i’ve been working, studying and practicing game programming for some time now, but i am stuck with this problem for a while and i can’t seem to find any sources across to web to resolve this issue, hopefully someone will come up and at the very least point me at the right direction; i’ve noticed when i build my game for android, the resolution does not scale properly, not just that but since there happens to be dozens of different phones with different resolutions i can’t really go around it, just by making it fit according to a single resolution.
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