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文字認識を使用する、インプットフィールドからテキスト入力を取り、認識された単語の上にテキストを配置できます。またテキストに沿って3Dオブジェクトを表示することができます。ですが、テストの際には、Unityで働いているようですが、アイフォーン6のiOS向けに構築する場合、拡張テキストと3D画像がUnityに置かれた位置とは異なる位置だと私は無事なのを見ることはできない。
私の階層は次のようになります。
私はその語のプレハブに「Turn Off Word Behavior」スクリプトを削除したテキストはテキストのメッシュとして表示されるようにします。ではそれタクトムシにインプットフィールドからテキストを指定するスクリプトを作成します。それ以外は、テクトレコサンプルシーン、マスキングキャンバスとタクサンドリースクリプトを引いたものとほぼ同じです。
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Augments in different location on iOS than in Unity
Using Text Recognition, I am able to take input text from an inputField and place the text on the plane of the recognized word. I also am able to show a 3d object along with the text. It is a bit shaky but it works in Unity when play testing. However, when I build for iOS on an iPhone 6, the augmented text and 3d image show up in different location than where I placed them in Unity and I am unable to see them at all most of the time. My Hierarchy looks like this: I removed the “Turn Off Word Behavior” script on the word prefab so that the text would be displayed as a text mesh.
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